You know I'm no good.

Amy Winehouse är galet bra ^^ bara ett litet konstaterande ;D

Dagens jobbdag har bestått av att sko hästar med Rina och kollat hästar. Tog några kort på Flamsan :) söthäst!

Åkte till Anna på travet också, och kollade om hon kunde hjälpa mig med helgen, eftersom jag ska åka big lake run, och hon kunde ta lördag em och söndag fm. Jag lär ju vara helt död på söndag morgon! HAHA :D Bakis så det skriker om det :P

Efter jobbet åkte jag, jonny och elina till Mora! :) storstan ;) haha. Älskling skämde bort mig med en ny klänning och ett par nya spetstrosor :) och så köpte vi en skitsöt tröja till Elinis :) hon kommer bli sååå söt i den :)

Sen nu har vi kommit hem och nu ska jag installera häst-nörd-spelet-nummer1 ^^ Arvet från Rosemond Hill! WOOOHOOOO :D jaaa jag är en hästnörd =) kommer lite bilder från idag först bara :)

En bild på Flamsan först! Synd på trådarna som är ivägen bara :(



En bild på min klänning och Elinis nya tröja :)





Och en UNDERBART FIN bild på min underbart söta dotter Elina ♥ Hon har gjort sig själv till skeejtbrud ;) dragit kepsen på sned :) Du är så vacker, min underbara sötnos ♥


Kommentarer
Postat av: Sara Söderlund

Woho, arvet från rosemond hill är ju jätte kul ju :P Jag har tappat bort min skiva med det. Skittråkigt. :P

2010-06-30 @ 21:56:46
Postat av: sussie

väääärldens finaste flammsan!!

2010-06-30 @ 22:11:54
Postat av: Gabbis

hahah Janni ta det lugnt på lördag ;)

2010-07-01 @ 14:41:10
URL: http://bramstedt.blogspot.com
Postat av: Tove

åh, jag älskar 'arvet från rosemond hill' :P haha. snygg klänning, har en sån jag med, fast i rosa ;) ta hand om dig!

2010-07-01 @ 18:40:51
URL: http://tovelouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0