Provridning imorgon igen =)

Dagen har inte varit speciellt händelserik, lite smågrejer har jag gjort iallafall, jobbat på förmiddagen, varit i stallet, åkt till mamma och hämtat ronny och min handväska (och insett att stalltelefonen inte har något batteri.. KASST!), varit hos svärmor och fikat med linda, svärmor och hanna :)

Om man summerar allt så har det kanske iallafall varit en ganska händelserik dag, nu har jag precis lagt Ellinis för natten och sitter här och är såå förväntansfull inför imorgon! Ska och provrida Zoe då, ett fullblod på 10 år. Supersöt och ser väldigt trevlig och lugn ut i ridningen. :) En pigg tjej som behöver jobba, iallafall enligt annonsen :)

Ska tydligen inte vara helt igång just nu men hon ska ha grundkondis iallafall så det känns bra :)

Linda och Hanna ska också följa med imorgon, Hanna får vara kameraman och både jag och Linda ska provrida, jag vill se henne från marken också. Och Linda ska (om hon trivs med Zoe) också rida henne när/om jag tar hem henne. Hon får bli lite medryttare så tjejen får huvudmotion iallafall 5-6 dagar i veckan. :)

Lägger upp dom tre filmerna som finns på henne. KOMMENTERA NU DÅ!


Kommentarer
Postat av: hanna

det kommer bli roliiiiigt imorgon :) hhihi.



2010-06-26 @ 21:26:47
URL: http://hannasdoobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0