Midsommar! :)

Har varit hos Morfar och firat lite midsommar idag :) Det var varit så trevligt. Blev tyvärr inte långvarigt eftersom Elinis blev vansinnig och inte ville äta eller sova. Så vi fick åka hem vid sju. :( synd.. vi hann inte ens spela brännboll eller köra femkamp :( men men. nästa år blir det kanske lättare när Elinis också vill vara med och springa :) Fotade lite idag, först beteshästarna, mest Kortez, och sen fotade jag min systerson Damian lite också :) Han är så vacker den ungen. Helt galet! Ni får ju se själva :)

Jonny tog kort på mig, mamma och syster också :) Puss på dig älskling.

Nu är Jonny nere på Rättvik och köper folköl och chips till oss. Mysigt värre :) Sen blir det sängen. jag är helt färdig! Skulle kunna gå och lägga mig nu typ. Haha :)

Hörs och ses! :) /J ♥


Kommentarer
Postat av: Lina Dangl

Heeeej Hjärtat!

Vilka fina bilder på oss. =)

Å pållen va superfin han också.

PUSS till dig goa syster. Å pussa min elinis också... jag fick helt klart flest leenden av min söta elinis pinis igår. Mosters prinsessa.

2010-06-26 @ 11:00:35
Postat av: Lina Dangl

Fast pållen såg jag ju bara i din kamera igår...

2010-06-26 @ 11:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0