TRÖTT

Dagen har innehållt blandade känslor, lite gråt, lite skratt och massa mer.

Men på det stora hela har dagen varit lyckad! Har fixat hagar med Lovisa på jobbet, och så började vi målai "nya" delen på elevstallet. Fint blir det nog när det blir klart :) Efter jobbet åkte jag hem till Anja och hämtade Elinis eftersom Jonny hoppar in och jobbar extra idag. Linda kom hem till Anja och sen åkte vi ner på Palmbergs, eller "Bosses Bistro" kanske man ska säga. ?

Lina, min älskade syster, kom upp med Damian också :) Älskar er allihop!

Vi fikade lite och sen åkte Linda hem mot borlänge och jag och Lina gick på promenad med barnen och Chapa och badade i kyrkviken, sen åt vi pizza på erkut och sen åkte vi hem båda två :) Nu sitter jag här, förväntansfull inför morgondagen. Hoppas det blir roligt nu, annars jäklar.  :P

Fortfarande lite luckor med tid som ska fyllas. Hoppas bara att jag får roligt, trots en hel del motstånd här hemifrån.. suck.. ja, vad ska man säga? nämner inga namn men ibland blir jag så less...

Kommentarer
Postat av: Lina Dangl

Tack för en underbar dag!!! Rättvik lockar kan jag säga :P

2010-07-05 @ 00:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0