PEPP!

Precis kommit hem från jobbet, nu ska jag duscha osv osv osv :) sen bär det av mot Tällberg med Fredde, Adde och Thomas :) och kanske nån tjej ;)

Vi ska bada och dricka öl! HÄRLIGT. Så kan vi andra få sitta i era bilar och flyta bort i 35 graders värme :D hihihih

På kvällen kommer GUSTAF!!! YÄÄÄY . Gud va jag har saknat honom :) Han är definitivt min bästa killkompis i heeela världen! Alltid lika roligt att vara med honom :) Vi ska väl eventuellt in på bowlingen, men det är ju lite snålt med pengar för min del, så vi får se om vi bara är ute på byn :) Outfit för idag blir, bikini, svart linne, kjol + sandaler!

outfit för ikväll blir svart klänning, vita leggings, svarta klackskor. Lägger upp bilder på allt sen efter jag har duschat :) kanske till och med hur det ser ut på :) JUSTJA! Måste åka ner och köpa batterier till kameran!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0