Fyfan vilka människor det finns.

Alltså, ni vet uttrycket "släkten är värst".. i vissa fall stämmer det verkligen.

Jag hoppas verkligen idioten jag menar läser det här och känner sig träffad.

Hur fan kan man vara så omogen att man inte ens kan ta sig själv i kragen och ringa eller prata öga mot öga om man har saker man är oense om. HUR FAN KAN MAN SKICKA MAIL OCH SKÄLLA PÅ FOLK, OCH HOTA!! NÄR MAN FAN ÄR 36 ÅR GAMMAL! Du beter dig som en liten rädd tonåring som är så sjukt konflikträdd att du inte vet vart du ska ta vägen.

Jag blir så jävla förbannad att jag skulle kunna ringa och bara häva ur mig fula ord och haranger 24 timmar i sträck.

Om någon behandlar min syster illa, då har man inte mycket kvar att hämta hos mig.  Omogna fjortis på över 30 år, när fan ska du växa upp? JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG. Det bara kokar i magen på mig, jag vet inte vad jag skulle göra om jag bodde lite närmare. Fyyyyyfan är det enda jag kan säga. FYYYYYYFAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0