Big Lake Run!

Jag hade en enormt rolig dag igår.

Dagen inleddes med vanåkning tillsammans med Anders, Fredde, Adde och Thomas. Trevligt gäng :) Vi drack öl, blev fulla, åkte en bit på big lake, stannade vid hjortnäs brygga och badade! SÅÅÅÅ skönt!

Jag har världens roligaste film på Thomas när han skakar sin rumpa till Sean Banan ;D hahaha! kommer att lägga upp, ni behöver inte oroa er :D I love it!

Vi åkte tillbaka mot Rättvik efter badet eftersom Adde skulle spela fiol i bystugan i Stumsnäs :) Så jag åkte hem ett tag då, var grymt trött och hungrig! Mamma var barnvakt åt Elinis så jag la mig i sängen och slumrade i en timme ungefär. Sen umgicks jag med mamma på eftermiddagen och kvällen. Vi gick och badade med hundarna :) Ja.. vi badade också såklart. SÅÅ varmt var det ute! Helt galet!

Vi käkade mat från Annas också, såå gott. Kinamat är bäääst :) fyra små rätter, det gillar vi!

Vid halv tio kom Gustaf och vi gick ner till bowlingen, satte oss utanför och pratade en stund :) Sen ringde Jonny och då bestämde vi oss för att åka med dom i vanen! Och tur var väl det. för jäääävlar va kul vi hade :) Lite för kul kanske..? haha. eftersom jag gjorde en sån jävla fyllevurpa när jag skulle kliva ur. Tror ni inte klacken fastnar mellan trappsteget upp i vanen och själva dörrkarmen. Fyfan va jag ramlade! Hahah. Skon satt kvar där emellan och jag låg på backen. Sen gick jag och kissade och sen kände jag att jag var kladdig på benet. Tror ni inte att jag hade skrapat upp knät och halva smalbenet? Hahaha. ÅÅ SOPA!

Men vi hade iallafall en grymt rolig kväll som avslutades med 1,5 timme inne på bowlingen med Gustaf och Jonny :) TACK ALLA NI SOM ÅKTE I BÅDA BILARNA FÖR EN UNDERBAR DAG! :)

Nu blir det bildbomb! ENJOY :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0